بخون و بخند
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 419
بازدید کل : 14934
تعداد مطالب : 145
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



باکس 24 به این سایت رأی بدهیدبه این سایت رأی بدهید

تعبیر خواب آنلاین


سرگرمی
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 3:5 بعد از ظهر ::  نويسنده : محمدجواد       

از یه گربه می پرسن چرا این همه لاغری؟ میگه : پدر عاشقی بسوزه من ببر بودم!

* * * * * * * * * * * *
یکی داشت خرما خیرات میکرد یکی میرسه یه مشت برمیداره ، بهش میگن پدرسگ یه نفر مرده اتوبوس که چپ نکرده!

* * * * * * * * * * * *
آنقدر دوست دارم که می خوام بخورمت ، حیف که مامانم گفته هله هوله نخورم!

* * * * * * * * * * * *
جون خودت یکبار گردنتو تکون بده
:
:
دلم واسه صدای زنگولت تنگ شده.

* * * * * * * * * * * *
ما را نکشان به سوی لبهای خودت

برگرد برو بخواب در جای خودت

میخوای اگر ببوسمت حرفی نیست

اما همه عواقبش پای خودت

* * * * * * * * * * * *
دیروز در بعضی اماکن : از پذیرفتن خانم های بدحجاب معذوریم!!! امروز: از پذیرفتن خانم ها، با شلوار کوتاه معذوریم!!! فردا : خواهشا با شلوار وارد شوید.

* * * * * * * * * * * *
سمت رو روی غنچه نوشتم شکفت ، رو درخت نوشتم میوه داد ، تو صحرا نوشتم لاله زار شد! آخه این اسمه یا کود حیوانی؟

* * * * * * * * * * * *
هشدار به دختر های دم بخت ، دخترهای چینی با مهریه ی کم در راهند… بجنبید.

* * * * * * * * * * * *
میخه میفته توی آب زنگ میزنه در میره!!!

* * * * * * * * * * *
گر دیدی جوونی ریش گذاشته … بدون دوس دخترش تنهاش گذاشته

* * * * * * * * * * * *
باغ گل رز با یه سبد ستاره میدم بهت ببر سر چهار راه بفروش سودشم نصف نصف

* * * * * * * * * * * *
اگه از کنار یه گنجشک رد شدی نپرید فکر نکن دوستت داره!تو رو ادم حساب نکرده

* * * * * * * * * * * *
دیشب تو را ز مستی تشبیه به ماه کردم / خاک تو سرم تو زشتی من اشتباه کردم!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: